شرایط و قوانین

قوانین و مقررات


این سایت با نام giftcardtak.com فعالیت می کند. این مجموعه هیچ مسئولیتی در قبال سایتهای همنام و یا نزدیک به این نام را ندارد

تعهدات giftcardtak.com

Giftcardtak.com متعهد می‌شود که اطلاعات مورد نیاز محصولات را قبل از خرید به صورت کامل و شفاف برای تصمیم‌گیری دقیق در اختیار مشتریان قرار دهد و در جهت رفع ابهامات کاربران تلاش کند.

مجموعه ما نسبت به اصول کاری خود متعهد است و تمامی سعی خود را می‌کند تا گیفت کارت ها  را با قیمت واقعی ، اورجینال و همراه با اسکن بدون هیچ مشکلی در اختیار کاربران قرار دهد.

Giftcardtak.com اطلاعات کاربران اعم از اطلاعات هویتی ، شماره تماس و هر نوع داده ای از خریداران را به امانت نزد خود نگاه داشته و در اختیار هیچ شخص یا ارگانی ، مگر به دستور کتبی مراجع قضایی در مواردی خاص قرار نخواهد داد.

پشتیبانی Giftcardtak.com ، در جهت ارائه مشاوره و رفع مشکلات کاربران ایجاد شده است. با اینحال Giftcardtak.com تعهدی نسبت به پاسخگویی آنی در صورت بروز مشکلات و سنگین بودن حجم تماس ها نداشته و پشتیبانی تلفنی از ساعت ۱۰ لغایت ۲۱ و پشتیبانی از طریق تیکت به صورت ۲۴ ساعته انجام میگیرد .

صحت اطلاعات شما

لطفا تمامی اطلاعات را به صورت واقعی وارد کنید. اطلاعات صحیح باعث خواهد شد تا شما مالک مجموعه ای از خریدها و پرداخت هایتان در سایت باشید و در آینده در صورت نیاز، با مراجعه به اکانت کاربری خود به راحتی به سابقه خود دسترسی پیدا خواهید کرد.

در صورتی که این اطلاعات مشکوک به نظر برسند Giftcardtak.com  این حق را دارد تا خرید شما را کنسل و بازپرداخت وجه را منوط به تایید اطلاعات هویتی کند.

قوانین احراز هویت

احراز هویت بخش مهمی از ارائه‌ی خدمات در سایت ما می‌باشد.مجموعه ما همواره در تلاش است تا هویت کاربران را از هر جهت سنجیده و احراز کند. احراز هویت از پرداخت‌های ناخواسته و نامتعارف جلوگیری می‌کند. استفاده‌ی کاربر از خدمات سایت Giftcardtak.com به این معنی است که از قوانین احراز هویت آگاهی داشته و پذیرفته است.

موارد مهم

۱- کدهای خریداری شده از طریق ایمیل برای کاربر ارسال می‌شوند. لذا نیاز است کاربر آدرس Giftcardtak.com را در لیست سفید ایمیل‌های خود اضافه کند تا ایمیل اسپم نشود. همچنین نیاز است تا پوشه اسپم خود را چک کند.

۲- با توجه به قوانین کشور Giftcardtak.com موظف است که پیش از ارائه‌ی خدمات آنلاین، مدارک لازم برای احراز هویت را دریافت نماید.

۳- احراز هویت ممکن است با شماره تلفن ثابت ،کارت ملی، کارت بانکی، پاسپورت، شناسنامه،‌ قبض‌های خدماتی، سلفی با کارت بانکی و کارت ملی یا با همه‌ ی این مدارک انجام شود.

۴- در صورت نیاز به عودت وجه به کاربر، مبلغ فقط به کارت بانکی که با آن پرداخت انجام شده، عودت داده می‌شود.

۵- هر کاربر فقط برای خود می‌تواند حساب کاربری ایجاد کند. ایجاد حساب کاربری برای شخص دیگری امکان‌پذیر نمی‌باشد.

۶- استفاده از حساب کاربری شخص دیگری خلاف مقررات بوده و ممنوع می‌باشد.

قوانین خرید و استفاده از گیفت کارت

 اطلاعات کارت در سریعترین زمان ممکن به صورت اتوماتیک برای کاربر ارسال می‌شود.

 به دلیل اینکه شماره کدهای دیجیتالی نزد کاربر افشا می‌شود امکان باز پس گیری کارت‌ها وجود ندارد.

  قبل از خرید گیفت کارتهای مختلف، لازم است کاربر مطمئن شود که به چه ریجن و پلتفرمی احتیاج دارد. (مسئولیت خرید اشتباه با ما نمی باشد)

 همه ی گیفت کارت ها بدون هیچ رابطی به صورت مستقیم خریداری شده و کاملا اورجینال و اصل می باشد.

 لطفا دقت فرمایید از آنجایی که گیفت کارت یک محصول مجازی می باشد و در هر لحظه امکان استفاده آن وجود دارد، پس از تحویل کد امکان استرداد و یا تعویض آن وجود ندارد .

قیمت محصولات Giftcardtak.com

تمامی محصولات مندرج در سایت با قیمت دلار روز محاسبه و کارمزد به آنها اضافه شده است با توجه به متغییر بودن قیمت ارز قیمت ها ممکن است روزانه تغییر داشته باشند و گاهی ممکن است بعد از خرید به شما عزیزان اطلاع داده شود که قیمت کمتر یا بیشتر بوده است .

از آنجایی که خرید های ارزی صورت گرفته توسط Giftcardtak.com با دلار پی پل، مسترکارت، پرفکت مانی و وب مانی محاسبه میشود و قیمت ارز آنها با ارز اسکناسی متفاوت می باشد، باید دقت کنید که ملاک محاسبه نرخ ارز دلار محصولات معادل ریالی نیست.

قوانین تحویل

زمان تحویل به صورت اتوماتیک در سریعترین زمان ممکن صورت می گیرد، در صورتی که زمان بیشتری منتظر ماندید لطفا با تلگرام یا واتساپ پشتیبانی تماس بگیرید.

در برخی از محصولات مانند خرید بازی ها ممکن است این زمان بیشتر طول بکشد و از ۱ تا ۳ ساعت (روز های کاری) زمان ببرد پس پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاس گذاریم.

پشتیبانی محصولات

اگر در فعالسازی کدها مشکل داشتید، مجموعه ما راهنمایی های لازم را انجام خواهند داد. ولی با توجه به حساس بودن بعضی از محصولات مانند گوگل پلی و … کلیه مسئولیت برعهده خریدار خواهد بود. پس اگر برای اولین بار می خواهید از کدها استفاده کنید حتما آموزش های لازم در این زمینه را مطالعه کنید.

لازم به یادآوری است: همه محصولات از سایت های اصلی تهیه و خریداری می شوند . بنابراین کدهای دیجیتالی به هیچ وجه قابل بازگشت نخواهند بود.

خرید از سایت به منزله پذیرش قوانین و مقررات می باشد